Rabat er meget mere og andet end 10 % i din lokale pizzabiks.
Rabat er også lig med onlinekøb og kundeklubber. Coops fordelsprogram er måske et af de bedst kendte, men det er bestemt ikke et, man skal ignorere. De dejlige points du kan opspare i samtlige af Coops butikker kan nemlig med jævne mellemrum omsættes til varekøb i samme butikker.

Matas har en kundeklub, Imerco har en, H&M har en, Change har en, selv BR har en kundeklub. Er der tale om en butikskæde, er sandsynligheden for, at de har en kundeklub god. Tjek kædens hjemmeside eller spørg i butikkerne. Den bedste kundeklub er selvfølgelig den, der er gratis. Coops kort er en undtagelse, da udgiften hurtigt er tjent hjem, og handler du meget i H&M, så er pengene til det medlemskab også hurtigt sparet.

En anden fidus er aktivt at opsøge rabatter til brug i onlineshops. Glem alt om at tilmelde dig nyhedsbreve og håbe på at der dumper en rabatkode ind i din mailbox. Brug i stedet sider som for eksempel www.rabatkoder.com eller søg på butikkens navn + rabat.
Der vil være mange nitter, men når du finder den aktive rabatkode, der sparer dig 50 % tpå foder til din kattekilling eller 20 % på dit tøjkøb, så er successen hjemme.

God rabatjagt.